Bencedeoyle Yakın zamanda devlette doğum yapan arkadaşlar ziyaretçi kabul ediliyor mu eşimiz gelebiliyormu odamıza falan bilgisi olan yardımcı olabilir mi
Edanur-gul Bencedeoyle yapmadım ama yapan arkadaşım var ziyaretçi kabul etmiyorlar pandemiden dolayı ama refakatçi 1 kişi sadece kalabiliyor hatta bazı hastaneler gelen çiçekleri bile odaya sokmuyor 🤷♀️
Dyg61 Bencedeoyle ben yaptım refakatçi sadece kadın olmak zorunda mahremiyetden dolayı çünkü odalar iki kişilik eşimde sadece 15 dk durdu çıkış yapana kadar giremedi içeri kapıdaki güvenlik kesinlikle almıyo
Bencedeoyle Edanur-gul ama eşimize bari müsade etseler keşke zaten herkes saldı herşeyi kimsenin umrumda bile değil virüs
Yunusemreninannesi Bencedeoyle ben cam sahurda yaptım 7bucuk ay oldu tek bitene kadın refakatçi alıyorlardı şimdi 2ciyide orda düşünüyorum bakalım nasıl olcak ama aynıdır sartlari
Edanur-gul Bencedeoyle onu hastaneye sorun bence ama mutlaka eşinizi refakatçi olarak alırlar yani ziyaretçi kabul etmeseler refakatçi almaları lazım 1 gece için aslında bencede abartiyorlar ama neyse her hastanenin işleyişi farklı
mutlugebeee Bencedeoyle avmler eğlence mekanları düğün salonları kol geziyor, hasta yatağında bir refakatçi fazla geliyor ne tuhaf ülke gerçekten
Bencedeoyle Dyg61 refakatçim var zaten benim ilk kızımda özelde yapmıştım doğumumu eşim ve arkadaşlarım istedikleri gibi gelebiliyorlardı devleti bilmiyorum nasıl ama müsade etmiyorlarmış zaten öğrenmiş oldum sağol canım
Bencedeoyle Dyg61 ama doğum yaptığım zaman gelebiliyor bebeği görmek için eşim değil mi sonra giremiyor bi daha
Dyg61 Bencedeoyle aynen odaya geldiğiniz zaman hemen eşinize haber veriyorlar gelip 15 dk kadar duruyor sonra siz çıkış yapana kadar gelemıyor maalesef