Kızlar merhaba 12 gün önce sezeryan doğum yaptım.
2 gün önce ameliyat yerimde kızarıklık şişlik baloncuk şeklinde vijanım üsyüde dahil olmaya başladı ağrı sızı
Doktora gittiğimde içten ödem yapmış dedi ve antibiyotik başladı. Bu sabahta dikiş yerimden sarı kanlı akıntıya gelmeye başladı bu durumu yaşayan var mı iç dikişlerim açılmışmıdır bilgisi olan yazarsa çok sevinirim