Kızlar bende cumartesi sezsryan olacam kan sulandirici iğne kulaniyorum kanımda pıhtılaşma var 38 haftalığım şuan doktor cuma günü iğneyi vurma dedi cumartesi doğum olacak dedi ama korkuyorum o bir gün iğneyi vurmasam ya birşey olursa diye sezeryan olan bayanlar pıhtılaşma sorunu olanlar iğneyi ne zaman biraktilar doğumdan önce