Ya her şey internetten yapılıyor bunun başvurusu gidip de yapılıyor akıl alır gibi değil yeni doğum yapmış anne kalkacak da 300 lira için başvuru yapmaya gidecek işleri güçleri her şeyi yokuşa sürmek…
Ben 2019da oğlumu doğurdum hala parasını alamadım başvuru yapmaya gidecek vaktim olmadı.
Şimdi ikinciyi doğuracağım ikisinin parasını birden verirler mi acaba yoksa ilkini almadın hakkını kaybettin mi diyecekler?