Minnosun ay nolur genel anesteziye bulaşma . Bende panik atak durumumdan dolayı genelle oldum . Olmaz olaydım . Ayılmak ayrı dert , iğneden kurtulayım derken herseyi ayıkkken yaptıkları için sonda takımı vs hepsini hissetmen ayrı dert ve bence en sıkıntısı uyanınca uyusukluk olmadığı için tüm agrıları hissetmeye baslıyorsun . Arkadasım benden 3 ay sonra ki yanındaydım her anında spinal yaptı prenses gibi gitti prenses gibi geldi. O büyük agrı zaten 3-4 saat sürüyor . E o zaten 5-6 saat uyusuk oldugu için uyusukluk gecene kadar agrıda çok hafifliyor. Hiiç bulaşmamanı öneririm 🙏🏻