cennetkokulum_
Canım hiç ilaç kullanmamak olur mu zaten depolarımız bitiyor Baska doktora git lütfen. Bak ben omega, multivitamin, d vitamini, demir, magnezyum, kalsiyum alıyorum. Bunlar çok önemli senin kendini iyi hissetmen için ne biçim doktormuş o