gonulcelen oğlum 4 aylık olacak sadece bir kere ateşlendi çok şükür. Hastanede her ateşi ölçüldüğünde peşine kendi ateş ölçerimizi kullandım ve sonuçlar ya aynıydı ya da çok ufak bir yanılma payı vardı. O yüzden diğerine gerek görmedim sonradan da. Hem -Allah hiç kullanmak zorunda bırakmasın ama- elinizde var zaten bir tane olur da ihtiyacınız olursa öyle almak daha mantıklı