Sesame21 benim de riskli . Şu an erken doğum riskim var hatta ama üç hafta içinde oldu. Ece hoca alttan muayene etmek istedi ben de canım çok acıyor dediğim için elimden tuttu. Bilmiyorum belki basit gelebilir ama bana çok iyi geldi. Çok Güler yüzlü ve sabırlıydı. Benim kızım detaylıda bayağı uğraştırdı saatlerce sürdü Ece hocanın bi kere yüzünün aşıldığını görmedim.
Ben de sizin gibi devlet hastanesinde bi doktora gitmiştim farklı bakış açısı olsun diye . O da bana çok kötü şeyler söylemişti. Artık moralimi bozacak hiçbir şeye izin vermiyorum. Allah’ın takdiri. Moralimizi yüksek tutalım. Bence Ece hocadan memnun kalırsınız.