Falimdacikmadin İyi akşamlar diliyorum herkese.. Gebelik süresince diş eti rahatsızlığı ve ya kanal tedavisi yaptıran oldu mu? Herhangi bir sorun yaşadınız mı lokal anestezi vs.?
Meltem00 Falimdacikmadin hıc bır sorun olmaz yaptır hatta ıltıhaplanması apse durumu daha kötü o yüzden tedavınızı olun
Falimdacikmadin Meltem00 evet bende öyle düşünüyorum. Diş hekimleri çekimser davranıyor. Cumartesi Kadın doğum doktorumdan görüş bildirir bi yazı alıp öyle gideyim diyorum. Şu an gargara parol idare ediyorum bakalım. Teşekkür ederim yorumunuz için
Meltem00 Falimdacikmadin bunu ezbere demedım zaten emın olabilirsin çok guvendıgım bır hoca var o soyledı söylüyor da ertelemen daha kötü Allah korusun diş heryeri etkılıyor gecmıs olsun sımdıden 🙏