Aytentolga benimki 18-20 arası hissedebilirsin dedi. Daha erken haftalarda hissedebilmek için bir deri bir kemik zayıf olman gerekir dedi. 17+3 oldum sanki bazen böyle pıtı pıtı bi şeyler oluyo gibi ama doktor hissedemezsin dedi diye bebek değil gazdır falan diyorum kendi kendime