mercanmeb 37.haftadayım bugun her zamankinden daha çok baskı var yürüyemiyorum acıyor altım. Orada hareketleri de arttı. Göbek üstünde olan hareketler aşağıya indi kalça ağrıları da başladı. Doğum belirtisi mi acaba
bahtnurr1 mercanmeb 36dayım karnımın alt tarafı ağrıyor benimde vajinada da arada batma gibi oluyor. Yürürken bile ağrı yapıyor artık. Yatakta dönerken bile zorluk yaşıyorum sizdede böyle mi
Dilara0638 mercanmeb bende 36yım 2 gündür aşağıda bi baskı yanma hissediyorum özellikle yürürken fln bebeğim çok kasıyor kendini erken bizim daha ama yalancı kasılmalar fln bunlar mıdır acaba
irem_altun74 mercanmeb 37 haftalık olmuşsun gayet normal ağrılar olması doğum ağrıları farklı oluyor kuzum illa ki anlarsin
mercanmeb irem_altun74 doğum sancısı değil biliyorum da kanala yerleşmesi bile bir gelişme 😔 öyle değil mi 🤗