Kızlar 38+3 olduk 2 güne bir Kontrole gidiyoruz sabırsızlanıyorum da artık gelsin diye 35 haftalıkken 10 gün hastane de yattık nst de yüksek ve duzenli sancılar çıktı doğum olabilir diye 2 tane ciğer geliştirici falan vuruldu neyse ilaçlarla erteleyelim biraz daha haftası küçük dedi doktorum erteledik şimdide oğlum gelmek istemiyor kafası baskı bile yapmıyormus hiç açılma falan da yok evde hareketler yapıyorum biraz da olsun açılma olması için sabırsızlanıyorum da artık sizler neler yaptınız :)