sedanurunalx19 Kontrole devamlı gidip doğumunu orda gerçekleştiren varmı? Memnun kaldınız mı? Biraz benimle paylaşırmısınız?
Esmakoksal Ben değil ama Eltim yaptı gayet memnun kaldı sadece doktor Songül hanıma giderseniz muayene sırasında hızlı bakıyor