Buseyasinyasir Dün kontrole gittiğimde bebek kanala yaklaşmış dedi doktorum bu ne demek oluyor acaba kanala yaklastiktan sonra yerleşmesi doğması nekadar sürer bilgisi olan varmı ? İlk gebeligim erkek bebeğim olacak inşallah yardımcı olur musunuz
Ilaydaafra5 Buseyasinyasir gune gun ayniyiz canim bemde dun gittim doktora 😊 kanala girdiyse doguma hazirlanmis bebek yani.. heran sancin olabilir hazirlikli ol 😊
MucizemE Buseyasinyasir 38 haftalık olduk bende bugün gittim kanala girmemiş ama yaklaşmış dedi 37 haftadan beri aynı muhabbet ama ne gelen var ne giden tık Yok iki hafta daha doğmaz dedi🤷🏻♀️🤦🏻♀️
Ebruxx Buseyasinyasir ben 39 haftalık oldum kızlar 2 gündür sancılanıyorum hastaneye gitim açılman yok hazırlık sancıları dediler ne demk oluyo dogumum mu olcak acaba
Eliffff Buseyasinyasir bana da kanala çok güzel yerleşmiş dedi.normal doğum adayı olarak görebiliriz seni artık dedi.bundan sonra artık ağrıların olabilir dedi
Buseyasinyasir Ilaydaafra5 yaklaşmış dedi tam olarak girmiş yerleşmiş demedi🤷 insallah gelir hergun bekliyorum 😔
Buseyasinyasir MucizemE Artık doğsun istiyorum hurma yiyorum Squat yapıyorum sıcak duşa girip çıkıyorum ama hala bir belirti yok 🤦
Besiktasli MucizemE bende 38+3 doğum kanalında bebek yaklaşmış ama rahim açılmamış gününü geçer dedi doktorum açılma sağlamam lazım 🤦🏼♀️
Buseyasinyasir Cansum1 bazen adet sancısı gibi ağrı giriyor geçiyor kasılmalarım varmı anlayamıyorum kasiklarima baskı çok oluyor tuvalet ihtiyacı duyuyorum sıklıkla
MucizemE Cansum1 vardı bende de ama ne açılma ne nst de birşey çıkmadı bekler 40 haftayı dedi kanala kafasını sokmamış ama yaklaşmış açılma olsun diye birşeyler yapacağım artık ☺️
Besiktasli MucizemE nasıl olucak bilmiyorum doktor suni sancıylada açılmazsa sezeryana alırlar dedi 🤦🏼♀️
Cansum1 Buseyasinyasir bnmde belimden kaşıklarıma hafif hafif ağrı oluyor ateş basıyor bedenimi snra rahatlıyorum snra tekrar başlıyor ama çok rahatsız edici değil ama aynı adettekiii yaşadıklarımın hafifi
MucizemE Cansum1 beklemekten vazgeçtim doktorum da aynı şeyi söyledi. Bekleme dedi strese girip anlıyorlar dedi☺️🙈
Buseyasinyasir Ebruxx yalancı sancı galiba seninki gerçek doğum sancıları geçmiyormus gittikçe sıklaşıp şiddeti artiyormus ve düzenli olur diyebiliyorum
Buseyasinyasir Ebruxx ben en ufak sancida belki gecmezde şiddetlenir diye bekliyorum ama böyle giderse günümüzü gecicez galiba ☺️