Kubra1090 Kizlar 36 haftalik gebeyim ama oğluma hala isim bulamadım. Kayra geliyor aklıma sizce kayra nasıl ? Kayra mı ? Kayra Elyesa mı ikisi isim olarakk Karan mı ? Ege mi ? Yardımm
betuss5 Kubra1090 kayra yada ege .Karanı cok fazla kisi koydu bu yil o yuzden bence pek tercih etme :) Doruk ,yagız kayra,gorkem ,cınar ,yigit bunlarida dusunebilirsin
Makskala Kubra1090 daha postun başlığını okudum ve dedim ki ege. Bi baktım sizde Ege yazmışsınız. Benim soy ismim Akdeniz olmasaydı ve erkek olaydı Ege olsun çok isterdim.
Znur1997 Karan Ege 💙 benm esım ogluma Tolunay ısmını sectı bende ege yı. 2 ısım olsun dedık ama gecenlerde ruyamda Karan koyun dıye gordum 💙🙈 ama esım arkadasına ısım ıcın soz vermıs Tolunay ıcın ondan dolayı vazgcemıoruz Tolunay ısmınden. ısımlı zıbın falan yaptrmıstım Tolunay Ege dıe hatta kardes tısortu yaptırdm 2.5yasındakj oglum ıcın de onun ıcun Ege den vazgecmek de ıstemıyorum ama Karan ıda ruyamsa gordum hayırlısı bakalm napcz 🙈