35lavanta Elifturkoglu En büyük tavsiyem önceliğiniz marka değil hafiflik olsun kullanım şekli olsun çünkü çoğu zaman bi kolunuzda bebek sırtınızda çanta elinizde arabayla kalcaksınız heleki bide asansörsüz bir apt. Vay halinize 😂😂 gidin mağazalarda tek tek deneyin yenidoğanada uygun olan ama kullanımı pratik ve hafif olan hangisiyse onu tercih edin derim.. Biliyorum çok şık bebek arabaları var insan çok özeniyor ama emin olun hiiiç rahat ve pratik değiller aksine eşşek ölüsü gibi derler ya işte tam öyleler 🤭🤭😂😂
Gizemkocar Ben de denedim gittim en hafifi neyse ona baktim gercekten cok onemli ozellikle bel agrisi olanlar icin hem cocuk hem agir bir araba sadece eziyet olur diye düşünüyorum suanda chicco dan goody plus modelini aldm denediklerim arasinda en iyisi o geldi bana
kutlaym Bende Pierre cardin bakıyordum kabin tipi mi yoksa travel mi karar verememiştim. Deneyimli annelere sorunca, karma plus aldım. Hem puset li kullanım hemde hafiflik bakımından ☺️ Umarım bebeğim doğduktan sonra da memnuniyet devam eder 🍀
Supersida3 Elifturkoglu Elele ranger 2 travel sistem aldım hem puseti var hem portbebesi ve portbebeyle kapaniyor kaba ve hantal değil tavsiye ediyorum
Minnosanne06 Merveler Bama da kuzenim den geldi,henüz kullanmadım ben de ama kurulumunu mekanizmasını inceledim ürün çok kullanışlı ve rahat
toocin Ben inglesina trilogy aldım. Daha önce yeğenimde kullanmıştık. Çok memnun kaldık. Sağlamlığı ve diğerlerine göre hafifliği ile biliniyor.
Beybisininannesi Elifturkoglu eğer hafif katlanırken küçük bir araba istiyorsanız kraft lima Şahsen ben onu tercih ettim
Merveler Minnosanne06 teşekkür ederim evet genel olarak çok kaliteli görünüyor güle güle kullanın inşallah sizde 🥰