SayeMom Vahidesen_26 ben kütahyadayım ama haftaya detaylı usg için alper beye geleceğim çok heyecanlıyım💕🙂
kirpapatyasii1 SayeMom canım hangi numarayla randevu aldığını yazar msn internete yazıyorum doktorun kendi numarası tek çıkıyor
Esrakara26 Meraba bende varim emekte oturuyorum anadolu hastanesine gidiyorum tanser beye 35 haftalik hamileyim ☺️