g4mze sadifealekova12 ben 4. Günümde yaptım çıktı. Kaşık ağrılarım vardı. Hergün hasta olacakmışım gibi ağrı giriyordu. Olmuyordum. Sonraki gün olucam diyordum kendi kendime. 4 gün böyle ağrılar giriyordu ama olmuyordum. Sonrasında şüphelendim. Ve yaptırdım. Pozitif çıktı.
esmanurky g4mze adetten kaç gün önce başladı kasık ağırlarım cnm yumurtlamadan sonra mı adet haftasında mı ağrımaya başlıyor yoksa
Tugce-ylds sadifealekova12 canım ben 14 gün gecikmede yaptım bayağı beklemiştim ben yaptığımda kıpkırmızı çıkmıştı ama çizgiler 😊
UmayGul sadifealekova12 15 gun gectiginde yapmistim ihtimal vermemistim gebelik olacagina ezcaneden adet sokturucu istedigimde gebelik testi vermisti pozitif cikincada ertesi gun kan verdim
UmayGul sadifealekova12 kasiklarim agriyordu her an adet olacak gibiydim belim agriydi ve cok sinirliydim gergindim sık idrara cikiyordum
H-Bade sadifealekova12 adet olacagım tarihten 1 hafta önce gebe olduğumu hissetmistim. Ev işlerinden yorulunca sonra kasıklarım farklı agriyordu ve normalde adet olmadan 4 5 önce göğüslerim agrirdi ve o ağrıyı yaşamamıştım. Günüm geçtikten 4 5 gün sonra test yaptığımda pozitif çıkmıştı.
sadifealekova12 H-Bade benim sadeçe her akşam başım feçi agrıyorr bügün belim agırdı kasıklarım agırdı
esmanurky H-Bade yaaa canım sanki seninle aynı şeyleri hissediyor gibiyiz bende adet olacağım da bel agrısı kasık agrısı olurdu ama bu sefer olmadı bilmem belkide kuruntu yapıyorum ümitlenmiyim diyorum yoksa çok üzülüyorum 😔😔😔