İyi akşamlar hanımlar.
Yarın 32 hafta oluyorum bu gece idrarımla beraber kanamam oldu biraz hemen hastaneye gittim ultrason nst bakıldı sancım çıkmadı bebeğin suyu herşeyi iyi 1 cm açılma olduğunu öğrendim ve kanama açılmadan kaynaklı da olabilir dediler ultrasonda kanama falan da görmedi doktor sancım da yok tedirgin oldum biraz konu hakkında bilgisi olan veya bu durumu yaşayan var mı 😕