Hulyaaaa ben tüp değil mini gastrik bypass ameliyatı oldum, şekerm yüksekti ve sonradan kilo alma ihtimali olmayan bir ameliyat ben çok ağır şeker hastaası olduğum için ameliyat olmuştım yoksa kilo veriyorum diyetle yani çok şükür sağlığıma kavustum hamile kalamıyordum korunmama rağmen kaldım . Çok şükür