Kızlar yaa 19 haftalık oldum ben 2. Hamileligim hareketleri hissetmiyorum pek tekme falan hissetmiyorum onceki hamileligimde 16. Haftada hissettm diye hatırlıyorum bunda böyle olması beni tedirgin etti normalmı bilmiyorum bazen karnımda falan toplanıyo gibi hissediyorum ama öyle tekme falan yok hic