tugbaa_g Kızlar kasılma nasıl oluyor tarif eder misiniz benim ilk gebeliğim olduğu İçin anlayamıyorum şu an karnım yanıyo gibi içi yani sertleşme var mı yok mu anlayamıyorum ama böyle kasılma da yok sanki sadece karnımın içi yanıyo biraz
marbling10 tugbaa_g kasılma olsa anlarsınız rahatsız edici bir his. Bacağınız kasılıp kramp girdiğinde nasıl hissettiriyorsa öyle bir his.
Sevim1609 tugbaa_g canım bebek sağ ya da sola toplanıp sertleşiyo böyle tıvalete çıkma isteği geliyo tansiyonun düşüyo gibi oluyo ter boşalıyor gibi oluyo bende ama yalancı kasılma olursa düzensiz olup hareket edince geçiyo. Eğer doğum sancısıysa git gide artıyo belli aralıklarla oluyor ve belden ağrı vuruyormuş
hanimhanimcik kasıla olunca karnın yani rahmin geriliyor taş gibi oluyor dıştan dokunursan karnına böyle bi 30 sn 1 dk sürüyor sonra geçiyor