Ilk gebeligimde 32 haftad arahim agzi kisaldigini doktorum söylemisti direk hastaneye sevk etti. Serklaj icin gec zaten gününe az kaldi dediler ciger gelistirici vurdular ve serum taktilar sancilarimin başlamamasi icin 1 hafta hastanede kaldim ve 39+0 ile dogum yaptim. Bu süre zarfinda hep alttan muayene oldum.
Suanda 2 gebeligim. Bunda 15 haftada rahim ağzi kisaligi var dedi doktorum 25 millim. Progestana basladim. Sonraki muayenelerim hem alttan hem karından bakdı. 28 haftadan sonra 30 millim oldugunu istersem progestansiz devam edebilecegimi söyledi. Bende birakdim suan hep 30-33 arasi ölcüyor ve alttan bakiyor. Bu arada yurt disindayim ve hic ağrı olmuyor bende