Bana doktorum rahim ağzın kısa dedim 25haftamda falandı sanırım 30mm üzerinde olması gerekiyor Muş benimki 27miş 25e düşünce rahim ağzı dikişi gerekiyormuş alttan muayene hiç olmadım daha özel hastaneye gidiyorum ben doktorum tecrübeli bilgili bir bayan geçen ay gittiğimde bidaha baktı 34-32arası dedi bebeğin duruşuylada ölçüm daha kısa olabilir dedi şuan bir sıkıntı yok korkuyodum söylemedim size şimdi içiniz rahat olsun dedi