Esila-05 Kızlar bana yardımcı olur musunuz 46 gün önce sezeryan oldum.Göbek kısmına dokununca hissizleşmiş gibi hissediyorum.Bu durumu yaşayan var mı
Esraz Esila-05 4. Ye sezaryen olucam çoğu kişi o hissizlik hiç geçmiyor yazmış daha yeni 1 sene sonra eski halinize dönersiniz bende öyle Bi durum olmadı hissediyorum
Denizyildizii Esila-05 derin bi kesik sonuçta sinirlerde tahribat olabiliyor. Bu sebeple geri dönüşümsüz hissizlik oluşabiliyor. Tabi bazilarinda ya oluşmuyor yada iyileşiyor kişinin durumuna belki doktora bağlı. Ama benim 4 sene oldu hala hissiz