Ecece2013 vala ben hiç beklemediğim düşünmediğim anda hamile olduğumu şansa öğrendim daha hastalığıma b25gün vardı bir iki hafta öncesine kadar ilişkide olmamıştı emindim yani sözde kendimden test yaptım biri silik belli bile olmuyor gittim ikinciyi aldım elli tllik test aldım en iyisiymiş aynı silik çıktı üçüncüyü beş liralık aldım oda silik çıktı doktora gittim hamileymişim