deryakadri Dün akşam 21.30 dan 23.17 gibi sancım tuttu bi de üstüne baş ağrısı ölcem dedim dayanamadım acile gittim dedi 1cm açıklık var eve geldik ve gece 3-4 gibi pembemsi sülük şeklinde nişan sanırım geldi ilk gebeliğim bu arada çok bi tecrübem yok bugün tekrar sancı tuttu ve lekelenme gittik 2cm dedi geldim akşamüstü regl olmuşum gibi kan geldi yine gittim 3cm dedi normal kanama dedi ama istersen yatışını yapalım suni sancı vercez sana dedi imzalicaksın içeri telefon yasak 4 saate bir akrabalarına haber vercez vsvs kabul etmedim eve geldim geldimden beri bi-iki orkid taksam dolardı o derece kan geliyor hala da ve gitmedim bekliyorum korkuyorum napmam lazım bu kanama normal mı sancı ve suyun gelince gel dedi ama kanamamın olması bana bir şeylerin yolunda gitmediğini hissettiriyor ha Bu arada bebek hareketlerini de hissediyorum gram sancım yok sadece sırt ve belim arada nadir uyuşur gibi oluyor bana bi akıl verin 38+5 💙
Tugce-ylds deryakadri canım bence git kesin kanama normal değil ve fazla bi kanama diyorsun. Bekleme sakın git direk
yildiz_07 deryakadri Bence durma git canım zaten gününde gelmiş acilman da var doğum yaparsın çok bekletmezler, belki suni sanciya da gerek kalmaz geceden beri iyi açılma olmuş 4 5 cmden sonra daha hızlı açılıyor diye biliyorum kanama iyi değildir sen hiç kendini evde strese sokma hastanede gözetim altında kal
Minnakkkk Öncelikle cok gecmiş olsun iki normal dogum yaptım İkisinde de dediginiz gibi bir kanama olmadı sumuksu bir nişan geldi o kadar bence normal değil gitmenizde fayda var kanama olmaz riske atmayın derim
deryakadri Minnakkkk annem de dedi 5 çocuk doğurdum böyle bi şey duymadım görmedim utanmasam çektim fotoğrafı buraya atacam ama bilmiyorum olmadı kalkıp acile gittcem ya korkuyorum da doğumdan suni sancıdan
Tugce-ylds deryakadri canım korkma böyle bebeğini riske atarsın kanama duymadım yani hiç öyle ki sen orkidi dolduracak kadar bi kandan bahsediyorsun hiç bekleme kendini de bebeğini de riske atma orda gözetim altında ol en azından
Mom1mirayy deryakadri öncelikle sakin ol ama bence git yatışını yapsınlar çünkü bu kadar kanama normal değil üstelik 3 cm açıklığın var ve devam ediyor herseye doktor kontrolünde olursa senin ve bebeğin için daha iyi olur allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
muges44 Sancılarını evde karşılamak istiyosun herhalde çok iyi anlıyorum seni ama dediğin kanama normal bi kanama değil, bencede kendini bebeğini riske atma hastane gözetiminde ol derim ben öyle yapardım herhalde
Cemreninannesiii Mutlaka gitmelisiniz son dönemde yaşanan kanama sebepleri plasenta kaynaklı olabiliyor korkmayın önce tedbir sonra tevekkül 🙏🌸
g4mze Öncelikle sakin kalmaya çalış inaşşalah birşey yoktur dualarım seninle. Ama bence gitmelisin. En azından kanamayı kontrol altına alsınlar. Belki hafif bir kanama sanıp üstelememişlerdir. Kanaman şiddetliyse mutlaka bakarlar.