Alyahll ona umut bağlama istersen canım. Inşallah vardır hayırlısıyla olsun ama adet öncesi de rahim kalınlaşır. Ya da başka gerekçeleri de vardır. Benim beta değerim yüksek olmasına rağmen rahime bakan bi doktor hamile değilsin demişti beta ya bakmadigi için. Yani öyle kolay anlaşılmıyor. Benim adete 5 gün kala kanda 14 çıkmıştı. Inşallah sizin de yükselir allah gönlüne göre versin