mucizemizibekliyoruzz Saadet27 evet rahime kan pompalayan damarlara baskı yapıyor en uygunu sola dönük yatmanız ama sürekli aynı pozisyonda uyuyamayacağınız için sağa dönükte yazabilirsiniz
Ky2406 Saadet27 ilk zamanlar sol tarafa yatardım göbüş büyüyünce saga yatmaya başlamştm nasl rahat edersem sort ustu yatılmıyo zaten bel agrısı çok oluyor
Demetyvss Saadet27 canım hamile olmasan bile sola yatmak herkes icin daha iyi tabi ama sağa yatmaninda zararı yok. Sırt ustu yatmak ise ilk aylarda yatabiliyorsun ama bebek büyüdükçe zaten sırt üstü yatmak olmuyor nefesin falan daralıyor.
mucizemizibekliyoruzz Saadet27 sağa yatmak zararlı değil. Sadece sola yattığınızda kan akışı daha düzgün sağlanıyor okadar. Sağ sol farketmez ama solu daha çok tercih edin. Sırt üstü ve yüzüstü sıkıntı
Demetyvss Saadet27 ben gayet rahat ettigim gibi yatıyorum saga da yattığım oluyor şükür bebeğimin de hiç bir sorunu yok.