Bugün 40.1 haftalık gebeyim. Doktorum ultrasonda baktı kilosu gelişimi gayet iyi ama hala kanala tam yerleşmemiş dedi eğer bu salı gününe kadar doğum başlamazsa suni sancı ile başlatacağız. Normal doğum istiyorum fakat suni sancı nasıldır dayanılır mı? Yada suni sancı olsa bile açılmaz olmazsa sezeryana alınırsam ve çok sancı çekersem diye endişelerim mevcut aynı durumu yaşayan anneler varsa bilgi verebilir misiniz?