Gamzeli98 geçmiş olsun rabbim kısa sürede tekrar nasip etsin bebek inşallah. Bende 9 haftalık iken kürtaj oldum Dr bekleme dedi ama ben bekledim 3 ay oldu artık denemeye başlıcam.benim duyduğum doktorun biri dedi ki 9-10 haftaya kadar olan düşüklerde beklemeye gerek yok ama daha yüksek haftası olan düşüklerde en az 3 ay beklenmeli. Doktor kağan kocatepe YouTubeden izleyip dinleyin çok güzel bilgiler veriyor tavsiye ederim