Rukiye3848 Merhaba kızlar ilk gebeligim 30 haftalık hamileyim bugün bebeğimin hareketini hiç hissetmedim az önce şehir hastanesine gittim nst bağladılar kalp atışları iyi çıktı ama yarın detaylıya girmemi istedi daha önce bu durum başına gelen var mı
Karahisarmervr Rukiye3848 bende 35+3 deyim benimde aynı sorunum var yarın doplera giricem bakalım inşallah bişiy yoktur Dualarımız evlatlarımız için