Dün kontrole gittim kızlar doktorum bebek rahime inmiş fazla ayakta durma iş yapma dedi. Biraz korktum erken doğumdan açıkcası bu durumu yaşayan var mı ? Bazen sancılarım oluyor kramplarım oluyor bu durumdan çok korkuyorum bebeğime birşey olur diye bu arada 32+2 haftalığım bebeğimin kilosu dün gittim de 2 kilo 40 gramdı Allah korusun erken doğum olsa da küveze alırlar mı ?