Bende 6 haftadan beri öyleyim şuan 9+1 im, hamile değil bildiğin hasta gibiyim valla bu halimden çok sıkıldım saldım iyice herşeyi oturduğum koltuk herşey kokuyo bana. En sevdiğim deterjandan bile nefret ettim Allahım sen yardım et. İlk 3 ay deniliyor sabır diliyorum ..