Hilal-95 Benim zaten 20 dakika boyunca sırt üstü yatmam imkansız iyi ki sola yatırıyolar geçen gün doktor bebeğin yüzünü görmek için biraz muayeneyi uzun tuttu ben bayılıyodum tansiyonum 7 ye kadar düştü 😂sonra kendimi iyi hissedince devam edelim dedim eşimde kızdı ölüceksin hala bebek die tutturuyosun doğunca görürsün dedi muayeneyi yarıda kestirtti doktora göremedim oğlumu