Sibelgulerbaylan Arkadaşlar 27 haftalık hamileyim burada bi uyuşukluk ve acı var bebeğin kafası diyorlar duramayacak raddeye geliyorum niçin böyle oluyor
Adalina09 Sibelgulerbaylan 28 haftalık bende öyleyim dün kontrolim vardı kafası tamamen doğum kanalına girmiş sol tarafına yat dedi ama ağrı ondan mı değil mi bilmiyom
Adalina09 Sibelgulerbaylan bende ayaktayken ve otururken ağrıyor sancı giriyor gibi sol tarafıma.yatinca geçiyor