Kızlar geçen gün bebeğinin kalbinin durduğunu ve ölü Doğum yapmak zorunda kalanların yazdıklarını okuyup çok etkilendim 30. Haftada bile bunu yaşayan vardı, sormak istiyorum sebebini öğrenebilmişler mi, aşımı oldular aşı sonrası mı böyle bi şey oldu, çokmu üzüldüler, yoksa çok yordularmı bedeni, belki dikkatli olmamız için bunları bilmemiz iyi olurdu. Acılarınızı paylaştınız o gün tek bir kelime yazamadım korkmuş ve üzülmüştüm. Bu durumu yaşayanlar neden olduğu ile ilgili bize ne yazabilir sormak istedim🙏