Asafimmm İlk gebelikte bende de yoktu bunlar inşaallah. Başlamasın inanır mısın kayın validem yemeğe gel kahvaltıya gel diyor eve hapsolmuş gibiyim yataktan çıkıp hayata karisasim gelmiyo aman sende başlamasın ben korona olduktan sonra toparlayamadim sanırım heo hasta gibiyim