1ErkekkAnnesii Yamacin-Annesi canım o haftalarda hareketlerini takip etmek zor bir an çok oynarken bir anda hiç kıbırdamıyorlar 27 28 den sonra takip edersin hareketlerini daha çok güçleniyor hareketleri
diamond2635 Yamacin-Annesi 23. Haftadayım.17 den beri hissetmediğim 1 saat bile olmadı çok şükür.Doktorum perinatolog.Ultrasonda da asla durmuyor yavrum doktor bugün işin var valla bununla dedi🥰Sağlıkla helsin yavrularımız inşallah
Buketiniz29 Valla maşallah benim ki sürekli haraket halinde ya sürekli bende 23haftaligim sabahları öğlenleri hele geceleri sürekli şuan sana yazarken bile oynuyor biricigim yerim onun sorusunu Allah hepimize sağlıklı kucağımıza almayı nasip etsin
Yamacin-Annesi diamond2635 evet utrosandan bizimkide hep oynuyor ama demekki biz hissetmiyoruz😅 nazli bu bebekler
diamond2635 Yamacin-Annesi ben o kadar çok hissediyorum ki geceleri özellikle asla uyumuyorum diyebilirim 🤭😁
Ayguns Yamacin-Annesi iki gündür hareketleri biraz azaldı ama sanırım herkes bu haftalarda böyle oluyor. 25ten sonra baya hareketleniyorlar galiba. 23+6yım şuan ben 😄