Minnakkurabiyeveannesi27 Nurss34 Kuzum ben reglin 4. Günü başlayıp sabah akşam yaptım ve 12 gün icitim aç karnına Çok şükür Haziran reglim de yaptım temmuz da hamile olduğumu ogrendim
Dygrd Nurss34 dr saracoğlu adetin ilk günü diyordu galliba yanlış hatırlamıyorsam adetliyken ödem atılsın diye😏
muges44 Nurss34 Hayır kesinlikle yapmamalısın adetken. Arkadaşım adetken denedi kanaması durmadı acillik oldu. Adetin bittikten 2 3 gün sonra yap yapacaksan derim ben
Minnakkurabiyeveannesi27 Nurss34 yok kuzum ilk günü başlama bunun özelliği zaten 4. Günü başlanması ve 12 gün içilmesi ilk 3 gün tehlikeli kuzum o yüzden 4. Gün başla