busra5501 enfeksiyonum düşük miktarda vardı ama çok yüksek olmadığı için tedavi önermedi doktorum akıntın varmı dedi o zaman yoktu yok demiştim olursa mutlaka haber ver dedi ama ne için dedi o anda sormaya unuttum enfeksiyondan dolayı dedi belkide ama bende korktum hani erken doğuma yol açabilirmi diye kendimi kontrolde ediyorum ağrım sızım yok çok şükür kokuluda değil ama aklımda soru kaldı yinede