Kızlar merhaba
26 haftalık 2. Bebeğime hamileyim rahim ağzı uzunluğum 18mm düşmüş hastanede yatıyorum serum iğne desteği alıyorum ve iki doz ciğer geliştirici iğne oldum
İlk doğumum 33+0 haftalıkken normal muayenede 5 cm açıklık olduğu farkedip doğumu durdurmaya çalıştılar ama akşamına normal doğumla bebeğimi doğurdum 23 gün hastanede kaldık
Benim durumumda olan anneler var mı neler yapıyorsunuz bebekleriniz durdu mu morale ihtiyacım var