Ebrulalll Ya kızlar 39+4 oldum normal istiyorum 1 aydır kızımın başı aşagıda ama dogru düzgün sancılarım yok böyle giderse suni vercekmiş yada sezeryan gelmek bilmiyor kızım napacam 🤔🙄
Aycaaa571 Ebrulalll normal istiyorsan ve sancın gelmiyorsa sunni sancı al bence bende öyle düşünüyorum eğer çatım iyiyse sancım gelmicekse sunni almayı düşünüyorum