18 haftalığım doktor amniyon sıvısı çok az dedi. Havuç tereyağı bol bol süt ürünleri ve yumurta tüketmemi istedi ve düşük riskim var haftada bir iğne yaptırıyorum bu durumu yaşayıp atlatan varsa yada tavsiyesi olan bu durumda olup doğumu yaklaşanlar hepinizin tavsiyelerine ihtiyacım var🙏🏻