Sultan3455 Merhaba bayanlar 39+1 haftalık gebeyim 2 saat önce dışarda düştüm dizimin üstüne dizlerim baya kanadı karnımın üstüne felan düşmedim ama yine tedirginim ne yapmalıyım sizce
Betfer Sultan3455 kanaman yolda ve bebek oynuyorsa sorun yoktur bence cnm . İçin rahat olsun diye gidip görünebilirsin
2-prensesannesiii Sultan3455 Bende kalcamin üstüne düşmüştüm hastaneye gittim bebek iyiydi kanamam da olmadı ama doktor 4 saat ara ile hastaneye gel kalp atışlarına bakalım dedi. Siz yinede her ihtimale karşı gidin
bbbusrra-1 Sultan3455 26 haftada göbeğimin üstüne düştüm🥺 ama hareket vardı kanamam olmadı kontrole gittim hemen şükür iyiydi bebeğim💙sizde gözükün
2-prensesannesiii Sultan3455 bende bilmiyorum öyle dedi ama gitmedim hareketleri iyiydi kanamam da olmadı çok şükür