Guler123- bunlara çok takılma benim 436 çıktı mesela şekerimi yükseltir diye muz ve tatlı hiç tüketmiyorum ekmek pilav makarna hiç yemiyorım abartmıyorum ama bebeğim bi haft ilerdeymiş çünkü genetik ne yersen ye genetiği değiştiremezsin , eşim 183 93 kilo ben 178 89 kiloyum eşim 4 ben 5.5 kilo doğmuşım tüm kardeşlerm 4-5-6 doğmuş. Yani demem o ki bu tabbimin kararı yeterki sağlıklı olsun. İnan sadece sağlıklı besleniyorum günde 3 öğün yiyorum 1-2 öpün ara yapıyorım kola asitli karbonhidrat içeren seyler yemiyorum abur cubur yemiyorım. Yeşil debze bir porsiyon meyve hergün mutlaka et balık tavuk yiyorum ki hiç kilo alamadım zayıfladım ama rabbim ne isterse o olur sağlığına dua edelim bana karnı bi hafta çnde dedi inan çok korktum