Sağlık ocağına gebelik takibi için kayıtta sormuştum tetanoz aşısını oradaki hemşire doktorunuzdan onay almadıkça biz aşı yapmıyoruz çünkü kimi zaman doktor izin vermiyor mutlaka onayı gerekli demişti. Ayrıca istemeyen de olmuyor zorunlu değilsin aşı olmaya dedi. Bu aşıyı olmak zorunda değil miyiz acaba anlamadım