Canm geçmiş olsun ben yeni atlattım 10 haftalıkken yakalandım ama mahfoldum tAbi kişiden kişiye değişiyor.ben burun tıkanıklığı nefes darlığı ve koku alamama yaşadım hiç birsey yiyemedim zaten iki kilo verdim.doktorum parol ve su onun dışında birseye ihtiyaç yok dedi.bol bol meyve yedim bol bol sıvı tükettim ve burnumu sürekli ıslak tuttum yani sterimar burun spreyi kullandjm o çok iyi geldi.4 günde koku almam geldi artık alabiliyorum.birde zencefil tükettim.zencefil sanada iyi gelicektir.