ilknurdak ben bi yün öyle oldum elimi kolumu koyacak yer bulamadım fena oldum iş yerinde revire gittim tansiyon düşmüş sonra gece de acile gittim hafif soğuk algınlığına yakalanmışım serum yaptılar sonra istirahat ettim geçti belki senin de bu tarz bir durumdur geçmiş olsun bence bi acile git böyle birşeyse için rahat eder