Mlkbrn Merhaba arkadaşlar 16 haftalığım göbek deliğimin etrafında agrı oluyor bazen sag taraf bazense sol taraf sabit degil degişiyor agrı yeri acaba bebek hareketi mi yoksa normal bir agrı mıdır
emrbalayse Mlkbrn sanırım normal bi ağrı. Benim de oluyordu hala oluyor. Dr direk göbeğinin altına yerleşmiş orada gerginlik yapıyor demişti
Nzr06 Mlkbrn keşke bende da öyle ağrı olsa göbek fıtığım var 21 haftalk hamileyim karnım büyüdükçe sancısından ölüyorum 😑
Nnurdan Mlkbrn canım sanırım normal çünki aynı haftalarda bendede oldu bende merak etmiştim şuan 23 haftalık olduk şuan kalmadı
iremgrgn Mlkbrn ben de 13 haftalığım gazdan dolayı da göbek deliği ağrı yapıyormuş ki gerçekten bende kabızlık ve gaz sorunu var
Mlkbrn emrbalayse doktora da daha gitmedim onada soramıyorum acaba bebek hareketi mi yoksa agrı mı bilemedim ya akşamları daha çok oluyor bide
Mlkbrn Nzr06 Allah yardımcınız olsun ya kolaylıkla atlatrsınız inşallah bende de son 3 4 gündür var akşamları daha çok oluyor bide
emrbalayse Mlkbrn akşamları daha cok geriliyor çünkü karnımız dolmuş oluyor iyice. Bence sebep bu. Ama bilemedim. Harekette de daha ağrılı olabilir orası gerildiği için
Mlkbrn iremgrgn kabızlık ishal ortası bşy var bende ama her gün büyük tuvaletimi yapıyorum 2 sefer falan sorun olmuyor yapmam ama gaz problemimde var onu çözemedim bir türlü
Nzr06 Nilerkanc en güzeli canım inşallah yapmaz ağrı sancısı çok kötü çünkü hareket ettirmiyor daha 2 hafta önce ağrıdan acildeydm 5 saat serumla geçti sancısı
Parla Mlkbrn Bebek büyüme gösterdikçe yukarı çıkar bu şekilde göbek deliğinde acı ya da çekilme hissedilebilirmiş. Bende de ara ara oluyor korkmayın normal bu haftalarda🌸